Πρόσφατη δραστηριότητα

    • Χαρίτων Μπομπολάκης
      Χαρίτων Μπομπολάκης διαμοιράστηκε έναν υπερσύνδεσμο

      ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕΜΠΡΩΝΑ ΧΑΝΙΩΝ

      www.youtube.com

      Το βίντεο είναι τμήμα ενός ντοκιμαντέρ που γυρίστηκε το 2009 για τα μονοθέσια σχολεία του νομού Χανίων, σε παραγωγή της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Χανίων και οργάνωση και σκηνοθεσία του Θεόδωρου Θωμαδάκη.

      • Όλγα Σακελλαριου
        Όλγα Σακελλαριου δημοσίευσε 1 φωτογραφίες
        • Κωνσταντίνος Σταθοράκης
          Κωνσταντίνος Σταθοράκης διαμοιράστηκε έναν υπερσύνδεσμο
          • Αικατερίνη Σπίτσα
            Αικατερίνη Σπίτσα δημοσίευσε 1 φωτογραφίες
            • Αικατερίνη Σπίτσα
              Αικατερίνη Σπίτσα δημοσίευσε 1 φωτογραφίες
              • Toutoudakis Nikos
                Toutoudakis Nikos έχει νέο προφίλ εικόνας
                Toutoudakis Nikos
                • ΑΣΗΜΙΝΑ ΚΡΑΝΑΚΗ
                  ΑΣΗΜΙΝΑ ΚΡΑΝΑΚΗ έχει νέο προφίλ εικόνας
                  ΑΣΗΜΙΝΑ ΚΡΑΝΑΚΗ
                  • Λία Δημητροπούλου
                    Λία Δημητροπούλου έχει νέο προφίλ εικόνας
                    Λία Δημητροπούλου
                    • Βασιλένα Μαργέλλου
                      Βασιλένα Μαργέλλου δημοσίευσε 1 φωτογραφίες
                      • Maria B.:

                        Έλα το βρήκα...Ο ελέφαντας ρίχνει το δέντρο κάτω και σκαρφαλώνουν πάνω και όλοι οι υπόλοιποι...το ψάρι μπορεί να πει ότι ήδη το έχει κάνει μιας και το βλέπω σε κορμό...Συνεργασία πάνω απ΄ όλα...

                      • Κωνσταντίνος Σταθοράκης:

                        Αντικειμενικοτητα και δημοκρατικοτητα! Δυστυχως συμβαινει παντου!

                        • Βασιλένα Μαργέλλου:

                          Δε νομίζω ότι αυτό έχει να κάνει με αντικειμενικά κριτήρια. Περισσότερο θα έλεγα με προσκολλημένους ανθρώπους, οι οποίοι δεν αντιλαμβάνονται τη διαφορετικότητα, ως κινητήριο δύναμη του ανθρώπινου πολιτισμού.

                      • Άννα Φανουργιάκη
                        Άννα Φανουργιάκη
                        • Άννα Φανουργιάκη
                          Άννα Φανουργιάκη
                          Καλημέρα σε όλους ξανά!¨ Ήταν ένα όμορφο δημιουργικό πρωινό Κυριακής και ευχαριστώ όλους για την πρώτη μας τηλεδιάσκεψη ιδιαίτερα τον κ.Αναστασιαδη και τον κ.Κωτσίδη! Καλό υπόλοιπο Κυριακής σε όλους!
                          • Ντόρα Δαμίγου
                            Ντόρα Δαμίγου έχει νέο προφίλ εικόνας
                            Ντόρα Δαμίγου
                            • Βασιλένα Μαργέλλου
                              Βασιλένα Μαργέλλου δημοσίευσε 1 φωτογραφίες
                              • Maria B.:

                                Το μηλαράκι σταθερή αξία πάντως στην εκπαίδευση...

                                • Βασιλένα Μαργέλλου:

                                  Το "δέντρο της γνώσης" ήταν μηλιά. Εγώ είχα πει στη μαμά μου πως ο Αδαμ ήταν χαζός που δεν έφαγε μερέντα. Θα χαμε γλιτώσει τώρα!

                              • Βασιλένα Μαργέλλου
                                Βασιλένα Μαργέλλου διαμοιράστηκε έναν υπερσύνδεσμο
                                Παιδιά και Τέχνη!
                                • Ελεάννα Γαντάρη
                                  Ελεάννα Γαντάρη έχει νέο προφίλ εικόνας
                                  Ελεάννα Γαντάρη
                                  • Κουτσιούκης Γεώργιος
                                    Ο κόσμος της παιδικής σκέψης είναι εντυπωσιακά δημιουργικός. Είναι ένας κόσμος πλούσιος από ιδέες που όμως στη σύγχρονη σχολική πραγματικότητα δεν μπορούν να εκφραστούν και να αξιοποιηθούν… Και ιδέες που δεν «επικοινωνούντα»ι σε άλλους, καταπνίγονται, αποδυναμώνονται και τελικά εξαφανίζονται. Οι λόγοι αυτής της καταστρατήγησης της ιδεοχώρας των παιδιών πρέπει να αναζητηθούν στα τυποποιημένα αναλυτικά προγράμματα και την πιστή εφαρμογή τους, στη δεδομένη ύλη που πρέπει να καλυφθεί σε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια, στην επικράτηση και διαιώνιση αναχρονιστικών διδακτικών μεθόδων, στην έλλειψη οράματος για κάτι «διαφορετικό» στην τάξη… Είναι επιτακτική λοιπόν η ανάγκη -στην εποχή των έντονα μεταβαλλόμενων κοινωνικοοικονομικών συνθηκών και της τεράστιας τεχνολογικής ανάπτυξης- στο σύγχρονο σχολείο να δημιουργούνται περιβάλλοντα μάθησης που ενισχύουν την ενεργητική συμμετοχή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία. Οι μαθητές πρέπει να ενισχύονται να καταθέτουν τις ιδέες τους (απενοχοποιημένες από το «λάθος») είτε στην ολομέλεια είτε σε μικρές μαθητικές ομάδες συμβάλλοντας έτσι στην κοινωνική κατασκευή της γνώσης. Μέσα από την ελεύθερη έκφραση των ιδεών τους μπορούν να ανακαλυφθούν τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα τους, ο τύπος νοημοσύνης τους, ο τρόπος που ο καθένας μαθαίνει. Μέσα από την αξιοποίηση των ιδεών τους μπορούν να παραχθούν ποικίλα μαθητικά έργα (γλωσσικά, εικαστικά, θεατρικά, μουσικά) που αναδεικνύουν τη φαντασία και την πρωτοτυπία της σκέψης τους και τους φέρνουν πιο κοντά στην κατάκτηση της γνώσης. Η έκφραση και η αξιοποίηση των ιδεών των μαθητών ενισχύει τη δημιουργικότητα στη σχολική τάξη. Οι ΤΠΕ μπορούν να συμβάλλουν στη δημιουργία τέτοιων περιβαλλόντων μάθησης καθώς έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν ποικίλους τρόπους αναπαράστασης της γνώσης.
                                    • Βασιλένα Μαργέλλου
                                      Βασιλένα Μαργέλλου έχει νέο προφίλ εικόνας
                                      Βασιλένα Μαργέλλου
                                      • Μαρία Κουμιωτάκη
                                        Μαρία Κουμιωτάκη στην ομάδα Master E-Learning 2016
                                        Καλημέρα σε όλους!!! η ατομική εργασία πρέπει να παραδοθεί μέχρι σήμερα, η ομαδική ξέρουμε;
                                        • Αλέξανδρος Μόκιας
                                          Αλέξανδρος Μόκιας έχει νέο προφίλ εικόνας
                                          Αλέξανδρος Μόκιας
                                          • Χαρίτων Μπομπολάκης
                                            Χαρίτων Μπομπολάκης διαμοιράστηκε έναν υπερσύνδεσμο
                                            Τεύχη Περιοδικού ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

                                          Σύνδεση