«Τα παραδοσιακά μέσα μεταδίδουν μηνύματα. Τα ιστολόγια προκαλούν συζητήσεις»

Με τα κοινωνικά προσανατολισμένα εργαλεία του web 2 η πληροφορία δεν είναι μονόδρομη και στατική! Ο πομπός δεν επικονωνεί απλά με τον δέκτη/ τους δέκτες, αλλά και αλληλεπιδρά. Ο αρχικός πομπός γίνεται τώρα και δέκτης και οι ρόλοι πομπός-δέκτης ενυπάρχουν σ΄όλους τους συμμετέχοντες της πληροφορίας! Ο τρόπος αλληλεπίδρασης όλων  τώρα θα χτίσει την ύστατη γνώση, την κοινή γνώση! 

Το παρακάτω βίντεο προέρχεται από την Αμερική, αλλά δεν παύει να προβληματίζει και μας ως προς που οδηγεί την εκπαίδευση το  κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι.

https://www.youtube.com/watch?v=Fnh9q_cQcUE

  • Σόνια - ΣΩΤΗΡΙΑ:

    Δέσποινα συμφωνώ απόλυτα για την εναλλαγή ρόλων πομπού - δέκτη στα εργαλεία του Web2, η οποία όταν γίνεται ουσιαστικά εκτός από την διάχυση της πληροφορίας μπορεί να καλλιεργεί δημιουργικά τη γνώση. Ο προβληματισμός όμως ως προς που οδηγείται η εκπαίδευση είναι πολύ σοβαρός

  • Δώρα Μπατσή:

    Δέσποινα, κι εγώ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ο προβληματισμός που θέτεις είναι εξαιρετικά κρίσιμος. Ο κόσμος αλλάζει. Εμείς προσαρμοζόμαστε αρκετά γρήγορα σε αυτές τις αλλαγές;

  • Στυλιανή Χατζημουράτ:

    Δέσποινα, με βρίσκει πολύ σύμφωνη η τοποθέτησή σου! Ειδικά το "ως προς που" νομίζω εγείρει πολλά ερωτήματα για την προσέγγιση της εκπαίδευσης και τη συνεχή μεταβολή της ενώ το βίντεο παραστατικότατο!

Πρόσφατα σχόλια