Ο τοίχος του ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    • ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
      ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ διαμοιράστηκε έναν υπερσύνδεσμο
      Η ΕξΑΕ είναι μέθοδος διδασκαλίας με κύριο χαρακτηριστικό την απόσταση εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου. Ο δεύτερος μαθαίνει συνήθως απουσία του πρώτου. Η ΕξΑΕ διαμορφώνεται από μια τετραδική σχέση με άξονες τον εκπαιδευτή, τον εκπαιδευόμενο, το εκπαιδευτικό υλικό και το μέσο (Σοφός & Kron, 2010). Ξεκινά με τον καθορισμό των μαθησιακών στόχων. Είναι αυτοί που ορίζουν το περιεχόμενο και το μίγμα των μέσων και των υλικών που θα χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη των μαθησιακών στόχων. Η ΕξΑΕ διδάσκει και ενεργοποιεί τον μαθητή να μαθαίνει μόνος του και να λειτουργεί αυτόνομα προς μία ευρετική πορεία αυτομάθησης και γνώσης (Λιοναράκης, 2001). Στο σχήμα, περιγράφεται η εκπαιδευτική διαδικασία της εξΑΕ. Φαίνεται καθαρά ότι το εκπαιδευτικό υλικό έχει πολύ βασικό ρόλο. Ο διδασκόμενος μαθαίνει από το εκπαιδευτικό υλικό, έντυπο ή ηλεκτρονικό, και ο διδάσκων καλείται να το υποστηρίξει και, παράλληλα, να λειτουργήσει συμβουλευτικά και καθοδηγητικά. exae edivea β 2020.png