Πρόσφατη δραστηριότητα

    • zanidakievangelia
      zanidakievangelia δημοσίευσε στο ιστολόγιο Ορισμός ΕξΑΕ
          Εξ Αποστάσεως εκπαίδευση ή τηλεκπαίδευση...
      • ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
        ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ διαμοιράστηκε έναν υπερσύνδεσμο
        Η ΕξΑΕ είναι μέθοδος διδασκαλίας με κύριο χαρακτηριστικό την απόσταση εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου. Ο δεύτερος μαθαίνει συνήθως απουσία του πρώτου. Η ΕξΑΕ διαμορφώνεται από μια τετραδική σχέση με άξονες τον εκπαιδευτή, τον εκπαιδευόμενο, το εκπαιδευτικό υλικό και το μέσο (Σοφός & Kron, 2010). Ξεκινά με τον καθορισμό των μαθησιακών στόχων. Είναι αυτοί που ορίζουν το περιεχόμενο και το μίγμα των μέσων και των υλικών που θα χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη των μαθησιακών στόχων. Η ΕξΑΕ διδάσκει και ενεργοποιεί τον μαθητή να μαθαίνει μόνος του και να λειτουργεί αυτόνομα προς μία ευρετική πορεία αυτομάθησης και γνώσης (Λιοναράκης, 2001). Στο σχήμα, περιγράφεται η εκπαιδευτική διαδικασία της εξΑΕ. Φαίνεται καθαρά ότι το εκπαιδευτικό υλικό έχει πολύ βασικό ρόλο. Ο διδασκόμενος μαθαίνει από το εκπαιδευτικό υλικό, έντυπο ή ηλεκτρονικό, και ο διδάσκων καλείται να το υποστηρίξει και, παράλληλα, να λειτουργήσει συμβουλευτικά και καθοδηγητικά. exae edivea β 2020.png
        • ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
          ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ δημοσίευσε στο ιστολόγιο Ορισμός ΕξΑΕ
          Οι τεσσσερεις συνιστώσες της ΕξΑΕ και η σχέση τους
          • Στάμου Ιωάννα
            Στάμου Ιωάννα δημοσίευσε στο ιστολόγιο ΕΞΑΕ
            Η ΕξΑΕ είναι η εκπαιδευτική διαδικασία, που...
            • Katerina Soufli
              Katerina Soufli δημοσίευσε στο ιστολόγιο ΟΡΙΣΜΟΣ ΕξΑΕ
              5η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
              • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ
                ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ δημοσίευσε 1 φωτογραφίες στην ομάδα Master E-Learning 2016
                • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ
                  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ δημοσίευσε 1 φωτογραφίες στην ομάδα Master E-Learning 2017
                  Αναλυτικές Πληροφορίες: www.edivea.org
                  • Nikolaos Markakis
                    Nikolaos Markakis δημοσίευσε στο ιστολόγιο Test
                    • eleni petropoulou
                      eleni petropoulou έχει νέο προφίλ εικόνας
                      eleni petropoulou
                      • maria laina
                        maria laina έχει νέο προφίλ εικόνας
                        maria laina
                        • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΩΤΕΙΝΑΚΗΣ
                          ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΩΤΕΙΝΑΚΗΣ έχει νέο προφίλ εικόνας
                          ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΩΤΕΙΝΑΚΗΣ
                          • ΜΑΚΡΙΔΟΥ ΑΝΝΑ
                            ΜΑΚΡΙΔΟΥ ΑΝΝΑ έχει νέο προφίλ εικόνας
                            ΜΑΚΡΙΔΟΥ ΑΝΝΑ
                            • ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
                              ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ δημοσίευσε 2 φωτογραφίες
                              3η δραστηριότητα Επιχείρησα την αποτίμηση της εμπειρίας μου από το σεμινάριο μέχρι τώρα (αφού μελέτησα και το σχετικό προτεινόμενο υλικό) χρησιμοποιώντας μια εικόνα που δημιούργησα. Συμπεριέλαβα όλα όσα με εντυπωσίασαν. Καλή συνέχεια σε ότι σας κάνει να αισθάνεστε δημιουργικοί!!
                              • Μαρίνη Αργυρώ
                                Μαρίνη Αργυρώ έχει νέο προφίλ εικόνας
                                Μαρίνη Αργυρώ
                                • ΤΗΛΙΑΚΟΥ ΑΝΝΑ
                                  ΤΗΛΙΑΚΟΥ ΑΝΝΑ έχει νέο προφίλ εικόνας
                                  ΤΗΛΙΑΚΟΥ ΑΝΝΑ
                                  • Μαρία Κότιου
                                    Μαρία Κότιου έχει νέο προφίλ εικόνας
                                    Μαρία Κότιου
                                    • ΚΑΨΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
                                      ΚΑΨΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
                                      Αναμοχλεύοντας τη ρήση που αποδίδεται στο Σωκράτη -«εν οίδα ότι ουδέν οίδα»- ο «σκεπτικός» (αναζητών) εκπαιδευτικός δεν μπορεί παρά να ανησυχεί για το πως θα δημιουργήσει το προσφορότερο εκπαιδευτικό περιβάλλον για τους μαθητές του. Άλλωστε, όπως υποστηρίζει και ο Καρλ Πόπερ, «η ιδέα πως μας «πλάθει» το περιβάλλον μας είναι, απλούστατα, λάθος. Αναζητάμε το περιβάλλον μας και το πλάθουμε, ενεργητικά». Αυτή η «φυσική» τάση με οδήγησε στη συγκυρία που βιώνουμε να αναζητήσω τρόπους ώστε να είμαι ικανός διαμορφώσω ένα «καλύτερο» μαθησιακό περιβάλλον για τους μαθητές μου, στην περίπτωση-σχεδόν αναπότρεπτη στις μέρες μας-που χρειαστεί να παράσχω τηλεκπαίδευση. Από την 1η κιόλας «συνάντηση» μας διαπιστώνω ότι έκανα τη σωστή επιλογή ή μάλλον αυτό το είχα αντιληφθεί πριν τη συναντηση με την 1η δραστηριότητα, η οποία είχε ως στόχο της να ανιχνεύσει την πρότερη γνώση-εμπειρία μας για το e-Learning και να ενσωματώσει την αλλαγή που ήδη βιώσαμε, αυτή της εξΑ εκπαίδευσης. Στην ίδια την παρουσίαση αναδείχθηκαν ξεκάθαρα οι στόχοι και η μεθοδολογία της επιμόρφωσης. Το συννεφόλεξο που δημιουργήθηκε από τις κατ’ ιδίαν απαντήσεις των επιμορφούμενων ανέδειξε κοινές συνισταμένες και δημιούργησε την πρώτη αίσθηση της ομάδας. Έγινε κατανοητό ότι η επιμόρφωση αυτή δεν θα είναι ένας μακρύς κατάλογος διαλέξεων, αλλά ότι οι επιμορφούμενοι θα έχουν σημαντικό ρόλο, εργαζόμενοι, σε πολλές περιπτώσεις συνεργατικά. Ο χωρισμός μας σε υποομάδες-με κριτήριο την κοινή εργασιακή ιδιότητα- επικεντρώθηκε στην μέριμνα για ανάπτυξη σχέσεων, στην επικοινωνία με μέσο την εμπειρία και δημιούργησε το κατάλληλο πλαίσιο για συμπαραγωγή γνώσης. Η παρουσίαση του έργου στην ολομέλεια οδήγησε στην ανατροφοδότηση. Η συνεργατική αποτύπωση της προϋπάρχουσας γνώσης αποτυπώθηκε σε ένα νέο συννεφόλεξο, το οποίο με εμφατικό τρόπο ανέδειξε τη σύγκλιση των απόψεων μέσα από την ομαδοσυνεργατική διαδικασία (και μόνο η οπτική σύγκριση των 2 συννεφόλεξων αναδεικνύει την παρατήρηση αυτή). Στις απαντήσεις των υποομάδων εκτός από τους «ουδέτερους» όρους, όπως «εξΑ», «Αλληλεπίδραση», «Τ.Π.Ε.», «Σύγχρονη», εμφανίστηκαν και όροι, όπως «Ευελιξία», «Συνεργασία», «Ευκαιρίες», «Εξέλιξη», «Ελκυστικότητα», που ανέδειξαν ότι οι ομάδες έδωσαν έμφαση στο θετικό αυτής της διεργασίας. Μήπως τελικά η διαλεκτική, την οποία πρώτος ο Σωκράτης εισήγαγε, είναι ο καλύτερος τρόπος αναζήτησης της αλήθειας και κατάκτησης της γνώσης;
                                      • ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
                                        ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ δημοσίευσε 1 φωτογραφίες
                                        Το δημόσιο σχολείο παλεύει να σταθεί κοντά στους μαθητές περισσότερο από ποτέ! Τα παιδιά μας το αξίζουν...
                                        • ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
                                          ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ έχει νέο προφίλ εικόνας
                                          ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
                                          • Χαραμή Ευγενία
                                            Χαραμή Ευγενία έχει νέο προφίλ εικόνας
                                            Χαραμή Ευγενία

                                          Σύνδεση