Δημοσιεύσεις φίλων

    • ΣΤΕΛΛΑ ΑΜΑΡΙΩΤΗ
      ΣΤΕΛΛΑ ΑΜΑΡΙΩΤΗ ψήφισε στη Δημοσκόπηση O ρόλος του Δ/ντή μιας σχολικής μονάδας.
      • Αμαλία Κουράτορα
        Αμαλία Κουράτορα ψήφισε στη Δημοσκόπηση O ρόλος του Δ/ντή μιας σχολικής μονάδας.
        • Αμαλία Κουράτορα
          Αμαλία Κουράτορα ψήφισε στη Δημοσκόπηση Αν δεν μένω μόνιμα στο Ρέθυμνο ...
          • Αλεξία Σπανουδάκη
            Ο/η Αλεξία Σπανουδάκη έγινε μέλος της ομάδας Master E-Learning 2019
            • ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
              διαφορές Δια Ζώσης Διδασκαλίας vs ΕξΑΕ από τον...
              • Παντελής Ευάγγελος
                Παντελής Ευάγγελος
                • Λαγογερίδης Βασίλης
                  ΕξΑΕ είναι η μέθοδος εκπαίδευσης όπου η...
                  • zanidakievangelia
                    zanidakievangelia δημοσίευσε στο ιστολόγιο Ορισμός ΕξΑΕ
                        Εξ Αποστάσεως εκπαίδευση ή τηλεκπαίδευση...
                    • ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
                      ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ διαμοιράστηκε έναν υπερσύνδεσμο
                      Η ΕξΑΕ είναι μέθοδος διδασκαλίας με κύριο χαρακτηριστικό την απόσταση εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου. Ο δεύτερος μαθαίνει συνήθως απουσία του πρώτου. Η ΕξΑΕ διαμορφώνεται από μια τετραδική σχέση με άξονες τον εκπαιδευτή, τον εκπαιδευόμενο, το εκπαιδευτικό υλικό και το μέσο (Σοφός & Kron, 2010). Ξεκινά με τον καθορισμό των μαθησιακών στόχων. Είναι αυτοί που ορίζουν το περιεχόμενο και το μίγμα των μέσων και των υλικών που θα χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη των μαθησιακών στόχων. Η ΕξΑΕ διδάσκει και ενεργοποιεί τον μαθητή να μαθαίνει μόνος του και να λειτουργεί αυτόνομα προς μία ευρετική πορεία αυτομάθησης και γνώσης (Λιοναράκης, 2001). Στο σχήμα, περιγράφεται η εκπαιδευτική διαδικασία της εξΑΕ. Φαίνεται καθαρά ότι το εκπαιδευτικό υλικό έχει πολύ βασικό ρόλο. Ο διδασκόμενος μαθαίνει από το εκπαιδευτικό υλικό, έντυπο ή ηλεκτρονικό, και ο διδάσκων καλείται να το υποστηρίξει και, παράλληλα, να λειτουργήσει συμβουλευτικά και καθοδηγητικά. exae edivea β 2020.png
                      • ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
                        ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ δημοσίευσε στο ιστολόγιο Ορισμός ΕξΑΕ
                        Οι τεσσσερεις συνιστώσες της ΕξΑΕ και η σχέση τους
                        • Στάμου Ιωάννα
                          Στάμου Ιωάννα δημοσίευσε στο ιστολόγιο ΕΞΑΕ
                          Η ΕξΑΕ είναι η εκπαιδευτική διαδικασία, που...
                          • Katerina Soufli
                            Katerina Soufli δημοσίευσε στο ιστολόγιο ΟΡΙΣΜΟΣ ΕξΑΕ
                            5η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
                            • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ
                              ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ δημοσίευσε 1 φωτογραφίες στην ομάδα Master E-Learning 2016
                              • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ
                                ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ δημοσίευσε 1 φωτογραφίες στην ομάδα Master E-Learning 2017
                                Αναλυτικές Πληροφορίες: www.edivea.org
                                • Nikolaos Markakis
                                  Nikolaos Markakis δημοσίευσε στο ιστολόγιο Test
                                  • eleni petropoulou
                                    eleni petropoulou έχει νέο προφίλ εικόνας
                                    eleni petropoulou
                                    • maria laina
                                      maria laina έχει νέο προφίλ εικόνας
                                      maria laina
                                      • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΩΤΕΙΝΑΚΗΣ
                                        ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΩΤΕΙΝΑΚΗΣ έχει νέο προφίλ εικόνας
                                        ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΩΤΕΙΝΑΚΗΣ
                                        • ΜΑΚΡΙΔΟΥ ΑΝΝΑ
                                          ΜΑΚΡΙΔΟΥ ΑΝΝΑ έχει νέο προφίλ εικόνας
                                          ΜΑΚΡΙΔΟΥ ΑΝΝΑ
                                          • ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
                                            ΑΤΜΑΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ δημοσίευσε 2 φωτογραφίες
                                            3η δραστηριότητα Επιχείρησα την αποτίμηση της εμπειρίας μου από το σεμινάριο μέχρι τώρα (αφού μελέτησα και το σχετικό προτεινόμενο υλικό) χρησιμοποιώντας μια εικόνα που δημιούργησα. Συμπεριέλαβα όλα όσα με εντυπωσίασαν. Καλή συνέχεια σε ότι σας κάνει να αισθάνεστε δημιουργικοί!!