Θα συμφωνήσω με την ανάρτηση σας. Λέξεις-κλειδιά: ασύγχρονη και αμφίδρομη επικοινωνία, ανατροφοδότηση. Θα σταθώ περισσότερο στο εύστοχο σχόλιο σας για την διασταύρωση των πληροφοριών που μας παρέχει μια τέτοια πηγή, καθώς καταγράφονται υποκειμενικές απόψεις πάνω σε ένα θέμα. Απαραίτητο λοιπόν καθίσταται το βήμα αυτό για την αποφυγή της παραπληροφόρησης
Θα συμφωνήσω και εγώ με τη Σόνια-Σωτηρία, ότι ένα blog υποστηρίζει τη μορφή της αμφίδρομης επικοινωνίας. Επίσης, ανά πάσα στιγμή ο κάθε αναγνώστης μπορεί να προσθέσει νέα δεδομένα σε παλιότερες αναρτήσεις μιας και η τεχνολογία δημιουργεί συνεχώς νέα δεδομένα. Συμφωνώ επίσης με την ιδέα της υποκειμενικότητας των πληροφοριών, που πιστεύω ότι αντανακλά την προσωπικότητα και τα πιστεύω του διαχειριστή ενός blog σε μεγάλο βαθμό.
Αυτό που βλέπεις στο blog είναι, ότι η δική σου ερώτηση, είναι και ερώτηση των υπολοίπων και ότι η δική σου ανησυχία είναι και ανησυχία κα των υπολοίπων. Παρόλο που μπορεί να χάνεσαι μέσα στα πολλά σχόλια, πολλές φορές ταυτίζεσαι με κάποιες απόψεις και δεν αισθάνεσαι μόνος.
Οι απόψεις σου με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη. Βέβαια, η ελευθερία έκφρασης που προσφέρει το ιστολόγιο συνοδεύεται ταυτόχρονα και από την ανάγκη ελέγχου κατά πόσο η πληροφορία που μεταφέρει είναι έγκυρη.
Συμφωνώ με την προσέγγισή σου Λίνα. Αν οι φίλοι είναι καλόβουλοι, το ιστολόγιο είναι το στέκι φίλων! Επίσης μου άρεσε και το σχόλιο του Στυλιανού, καθώς στη σημερινή ανταγωνιστική κοινωνία γινόμαστε και λίγο αγρίμια στον αγώνα για επιβίωση. Ένα ιστολόγιο δίνει την ευκαιρία για επιβεβαίωση ιδεών και για κάτι παραπάνω για όποιον είναι ανοιχτός σε διαφορετικές απόψεις. Το κατά πόσο αποδεχόμαστε τις νέες πληροφορίες αφορά τον κάθε ένα μας ξεχωριστά.
Η εικόνα μιλά μόνη της. Πολύχωμη: εκφράζει όλο το φάσμα του ορατού (RGB), άρα προφανώς, εκφράζει την πολυφωνία. Τα γράμματα δεν είναι σε σειρά αλλά αραδιασμένα πράγμα που δείχνει τη χαλαρή διάθεση με την οποία εκφράζονται οι γνώμες σε ένα blog, σαν να είναι συνομιλία φίλων. Δείχνει παιχνιδιάρικη στάση, αλλά ταυτόχρονα είναι ελκυστική.
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κάνεις ανάρτηση, κατά τη γνώμη μου, για τη ρήση του Loic Lemeur. Τα είπες όλα με μια εικόνα. (χαχα)
Πολύ καλή δουλειά Αρετή, ήδη ανέβηκε και στην ομάδα σου, θα μπορούσες να κάνεις Printscreen μόνο τα frame ώστε να φαίνεται μόνο η εικόνα με τα κόμικ και όχι τα εργαλεία. (το λέω γαι την επόμενη φορά).Καλή εβδομάδα!
Συγχαρητήρια, Αρετή! Την ιστορία την έγραψες μόνη σου ή είναι μετάφραση από την Gray (αυτό το it' s ok το συνηθίζει πάντως αυτή...:-)). Η μόνη μου παρατήρηση έχει σχέση με το frame που λες ότι "μπορώ να βγω έξω". Λόγω της κυριολεκτικής κατανόησης στον αυτισμό, το παιδί ίσως αντιληφθεί ότι μπορεί να βγει τρέχοντας στο δρόμο...Καλό είναι να χρησιμοποιηθούν χώροι του μαθητή (π.χ. προαύλιο ή διάδρομος του σχολείου), αν εφαρμοστεί σε πραγματικές συνθήκες! Συγχαρητήρια και πάλι!!!
Μαρία εγώ το έβαλα σε στικάκι το πήγα σε άλλο υπολογιστή και άνοιξε. Εναλλακτικά ο Κωνσταντίνος μου πρότεινε να κάνω τις εικόνες Printscreen και να τις βάλω σε αρχείο Word ή PowerPoint
Συμφωνώ με την τοποθέτησή σου σχετικά με τη δυνατότητα επαναδόμησης της πληροφορίας, στο πλαίσιο θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος, γεγονός που συμβάλλει στην αξιοποίηση της συλλογικής νοημοσύνης προς όφελος όλων. Σημαντικότερη, όμως, θεωρώ την επισήμανσή σου για την προοπτική της έρευνας. Ο καταιγισμός πληροφοριών και απόψεων εγείρει την ανάγκη ενεργοποίησης της κριτικής σκέψης κάθε χρήστη, τόσο σε επίπεδο ανάπτυξης της δημιουργικότητάς του, αλλά και σε επίπεδο διασφάλισης της αξιοπιστίας και της εγκυρότητας των πληροφοριών.