Πρόσφατη δραστηριότητα

    • ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΟΡΤΙΚΗ
      ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΟΡΤΙΚΗ δημοσίευσε 1 φωτογραφίες
      Σύννεφο λέξεων με θέμα «Η συμβολή των καινοτόμων εργασιών στην πρωτοβάθμια/δευτεροβάθμια εκπαίδευση».
      • ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΛΙΚΑ
        • ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΛΙΚΑ
          • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΡΑΚΑΣ
            • ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΛΙΚΑ
              • ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΛΙΚΑ
                ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΛΙΚΑ έχει νέο προφίλ εικόνας
                ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΛΙΚΑ
                • Καρβούνης Λάμπρος
                  Καρβούνης Λάμπρος στην ομάδα Master E-Learning 2016
                  Αγαπητοί συνάδελφοι, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στις 13 και 14 Ιανουαρίου το μάθημα Β3 θα πραγματοποιηθεί στο εργαστήριο ΕΔΙΒΕΑ.
                  • Καρβούνης Λάμπρος
                    Καρβούνης Λάμπρος στην ομάδα Master E-Learning 2017
                    Αγαπητοί φοιτητές, θα θέλαμε επίσης να σας ενημερώσουμε ότι το Σάββατο 13/1 και μετά την ενημέρωσή σας στη βιβλιοθήκη το μάθημα θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα Γ1 ορόφου ή αίθουσα τηλεδιασκέψεων (Είναι η αίθουσα όπου έγιναν οι συνεντεύξεις το καλοκαίρι). Ώρα έναρξης 11:30
                    • Πλάκα Γεωργία
                       Οι σύγχρονες κοινωνίες αναζητούν ευέλικτες...
                      • Πλάκα Γεωργία
                        Από την παρακολούθηση των προσωπικών μαρτυριών...
                        • ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ
                          ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ δημοσίευσε στο ιστολόγιο Το μέλλον των Ανοικτών Πανεπιστημίων
                          Από μικρός ήμουν υπέρ της ελεύθερης και γρήγορης...
                          • ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ
                            ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ δημοσίευσε στο ιστολόγιο Δύο διαφορετικέ περιπτώσεις
                            Παρακολουθώντας τα δύο βίνεο...
                            • Καρβούνης Λάμπρος
                              Καρβούνης Λάμπρος στην ομάδα Master E-Learning 2016
                              Αγαπητοί συνάδελφοι, καλησπέρα. Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά. Επειδή πολλοί ζητήσατε να δοθεί παράταση για την ολοκλήρωση της ενδιάμεσης εργασίας στο μάθημα Β3 ανακοινώνεται ότι η νέα ημερομηνία παράδοσης της εργασίας είναι η 19η Ιανουαρίου 2018 και είναι τελική. Επισημαίνεται ότι δεν θα δοθεί άλλη παράταση.
                              • Καλυκάκη Αναστασία
                                Καλυκάκη Αναστασία έχει νέο προφίλ εικόνας
                                Καλυκάκη Αναστασία
                                • Evgenia Birikaki
                                  Evgenia Birikaki δημοσίευσε 1 φωτογραφίες στην ομάδα Master E-Learning 2017
                                  Καλή χρονιά σε όλους!!!
                                  • Μήτρογλου Εμμανουήλ
                                    Μήτρογλου Εμμανουήλ στην ομάδα Master E-Learning 2016
                                    Καλή Χρονιά! Χρόνια Πολλά! Υγεία και Ευτυχία σε όλους!
                                    • ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ
                                      ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ έχει νέο προφίλ εικόνας
                                      ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ
                                      • ΑΝΤΟΥΑΛΕΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
                                        Δραστηριότητα 2.1 Τα χαρακτηριστικά της ανοικτής εκπαίδευσης σύμφωνα με τα video των δυο φοιτητριών του ΑΠ είναι τα εξής: 1)Ελεύθερη πρόσβαση των ενδιαφερόμενων να αποκτήσουν τίτλους σπουδών χωρίς τους περιορισμούς που θέτουν τα Συμβατικά Πανεπιστήμια 2)Ο σπουδαστής έχει πλήρη ελευθερία όσον αφορά τον χρόνο τον τόπο κ τον ρυθμό μελέτης του 3)Δεν υπάρχουν ηλικιακοί περιορισμοί 4)Δίνεται η δυνατότητα και σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες να σπουδάσουν ,οι οποίοι με την κατάλληλη στήριξη των εκπαιδευτών τους μπορούν να συνεχίζουν κ να ολοκληρώνουν τις σπουδές τους 5)Παρέχεται ελευθερία στον σπουδαστή καθώς του δίνεται η δυνατότητα να σπουδάζει κ να εργάζεται ταυτόχρονα,μειώνοντας έτσι το κόστος σπουδών του . 5)Ο τίτλος σπουδών παρέχεται στον σπουδαστή μετά την συμπλήρωση κάποιας βαθμολογίας την οποία ο ίδιος μπορεί να''χτίσει'' μέσω βαθμολόγησης διαφόρων αντικειμένων,κάποιων υποχρεωτικών και κάποιων προαιρετικών(αρθρωτό σύστημα) 6)Δίνεται η δυνατότητα στον σπουδαστή να διακόψει τις σπουδές του κ να τις συνεχίσει οποιαδήποτε στιγμή θελήσει ο ίδιος 7)Χαμηλότερο οικονομικό κόστος καθώς ο σπουδαστής δεν χρειάζεται να μετακομίσει στον τόπο όπου βρίσκεται το πανεπιστημιακό ίδρυμα 8)Δεν υπάρχει αυστηρή καθοδήγηση από τον εκπαιδευτή.Απαραίτητη λοιπόν η έρευνα για την απόκτηση γνώσεων από πλευράς σπουδαστή 9)Το εκπαιδευτικό υλικό είναι πολυμορφικό κ εύκολα προσβάσιμο ανάλογα με τις ανάγκες και προτιμήσεις του κάθε σπουδαστή 10)Χαμηλότερα οικονομικά δίδακτρα σε σχέση με τα Παραδοσιακά Πανεπιστήμια
                                        • ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ
                                          ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ δημοσίευσε 1 φωτογραφίες στην ομάδα Master E-Learning 2017
                                          • Μαρία Σταυρακάκη
                                            Μαρία Σταυρακάκη στην ομάδα Master E-Learning 2016
                                            Χαρούμενο και δημιουργικό το 2018!!!

                                          Σύνδεση