Η περιβαλλοντική ομάδα τους Δάσους στις 4 Απριλίου 2016 επισκέφθηκε το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Υπάτης . Οι εκπαιδευτικοί του Κέντρου μαζί με τους μαθητές εξερεύνησαν το δασικό οικοσύστημα της Οίτης, περπάτησαν στο Εθνικό Δρυμό της Οίτης...
Συμφωνώ με το κείμενο και τα σχόλια και θα ήθελα να σταθώ σε αυτό: την ανάγκη όξυνσης της κριτικής σκέψης των αναγνωστών ιστολογίων αναφορικά με την ορθότητα των πληροφοριών αλλά και τη λελογισμένη χρήση αυτών. Από την άλλη, δεν μπορώ παρά να υποκλιθώ στο μεγαλείο της ουσιαστικής δημοκρατίας μέσω της ελεύθερης έκφρασης της γνώμης που παρέχει το εργαλείο αυτό...
Συμφωνώ απόλυτα με τις δυνατότητες των ιστολογιών που αναφέρεις όπως επίσης και με την ανάγκη ύπαρξης κριτικής ικανότητας στους χρήστες. Τα μικρά παιδιά ιδιαίτερα, είναι μία πολύ ευάλωτη ομάδα γί' αυτό και πρέπει να υπάρξει κάποιου είδους εκπαίδευση από τη μεριά και των γονέων αλλά και του σχολείου!
Δέσποινα συμφωνώ απόλυτα για την εναλλαγή ρόλων πομπού - δέκτη στα εργαλεία του Web2, η οποία όταν γίνεται ουσιαστικά εκτός από την διάχυση της πληροφορίας μπορεί να καλλιεργεί δημιουργικά τη γνώση. Ο προβληματισμός όμως ως προς που οδηγείται η εκπαίδευση είναι πολύ σοβαρός
Δέσποινα, κι εγώ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ο προβληματισμός που θέτεις είναι εξαιρετικά κρίσιμος. Ο κόσμος αλλάζει. Εμείς προσαρμοζόμαστε αρκετά γρήγορα σε αυτές τις αλλαγές;
Δέσποινα, με βρίσκει πολύ σύμφωνη η τοποθέτησή σου! Ειδικά το "ως προς που" νομίζω εγείρει πολλά ερωτήματα για την προσέγγιση της εκπαίδευσης και τη συνεχή μεταβολή της ενώ το βίντεο παραστατικότατο!
Μου αρέσει ο τρόπος που προσέγγισες το ζητούμενο θέμα και μου άρεσε πολύ η ερμηνεία του ιστολογίου!
Καθώς καλούμαι να σχολιάσω άλλες δύο δημοσιεύσεις, εντελώς τυχαία ξεκινώ από σένα Ασημίνα και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, σε όσα ανέφερες! Ο συνδυασμός των χαρακτηριστικών αυτών των ιστολογίων (Blogs) και των πρακτικών χρήσεών τους ενισχύουν τη διαδραστικότητα, το διάλογο και την πολύπλευρή επικοινωνία. Οι χρήστες γίνονται από παθητικοί πρωταγωνιστές και καλλιεργούν παράλληλα την κριτική τους σκέψη, τη δημιουργικότητά τους και τη φαντασία τους. Η κουλτούρα παύει να είναι ατομικιστική, αλλά γίνεται συμμετοχική.
Μίνα καλημέρα, θα πρέπει να αναρτήσεις στο Blog σου στο ESN την απάντηση της δραστηριότητας 2.1, σε σχέση με το blogspot, θα μιλήσουμε στο επόμενο χρονικό διάστημα.
Συγχαρητήρια Στέλιο, πραγματικά είναι μία πολύ καλή πρακτική χρήσης του blog στην εκπαίδευση.
Άννα συγχαρητήρια για το blog σου! Έχει τη φρεσκάδα της ανθισμένης αμυγδαλιάς και το κέφι των μικρών σου μαθητών. Καλή και δημιουργική συνέχεια!
Συμφωνώ απόλυτα με το γεγονός ότι στην εποχή που ζούμε, λόγω και της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας, δεν αρκούμαστε μόνο στην ενημέρωση που μας παρέχουν τα παραδοσιακά μέσα. Γι' αυτό το λόγο τα τελευταία χρόνια, τα blog, οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, κλπ, γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, λόγω αυτών των λειτουργικών δυνατοτήτων που προσφέρουν.