Κατερίνα καταρχάς πολύ ωραίο το ιστολόγιο σου. Καλή αρχή! Πολύ ωραία η ιδέα σου να βάλεις εκεί τον ορισμό σου! (συνδύασες blog με ορισμό wiki!!) Μου άρεσε πού ο τρόπος που σκέφτηκες να δώσεις τον ορισμό (που το χώρισες σε τρία τμήματα). Επίσης μου άρεσε που άρχισες από το γενικό και κατελήξες στο ειδικό, σε αυτό που μας ενδιαφέρει, την εφαρμογή του wiki στο σχολείο μαζί με τα παιδιά!
Ασημίνα πολύ καλός ορισμός σου. Ανέφερες ακριβώς αυτό που ήθελε να μας μεταδώσει και ο έξυπνος και κατανοητός Lee LeFever. Kαι ο ίδιος να διαβαζε τον ορισμό σου θα συμφωνούσε μαζί σου γιεεεεεε. :))
Συμφωμώ απόλυτα μαζί σου Αλέξανδρε. Πράγματι, με τα ιστολόγια ,όπως αναφέρεις και εσύ, με το ανοιχτό τους περιεχόμενο και την online διαθεσιμότητά τους επιτυγχάνουν την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών.
Πολύ σωστή και περιεκτική η τοποθέτησή σου, Αλέξανδρε! Πράγματι τα ιστολόγια επιτρέπουν τη διεξαγωγή ενός διαδραστικού online διαλόγου και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο (όπως αναφέρεις). Τα παραδοσιακά μηνύματα δεν παρείχαν την χρονική αμεσότητα και ταχύτητα που προσφέρουν τα blogs, τα οποία συνδέουν ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.
Πολύ ωραία ανάρτηση! Συμφωνώ με με όσα αναφέρεις και ειδικά με την εισαγωγή που κάνεις.
Αδαμαντία σίγουρα δεν σου εξασφαλιζει την επικοινωνια το ίδιο συμβαίνει όμως και με το blog το οποίο σίγουρα είναι ένας καλός τρόπος για να εκθέσεις τις σκέψεις σου . Αλλά μπορείς να είσαι σίγουρη ότι αυτοί που θα ήθελες να απεθυνθείς θα σε ακούσουν ;
Το email πάλι σου προσφέρει μια περισσότερο στοχευμένη δυνατότητα αλλά μάλλον σε μικρότερη κλίμακα .Για αυτόν ακριβώς το λόγο σου στέλνω μήνυμα και δεν το αναρτώ το blog μου
Νίκο,αντιλαμβάνομαι αυτό που λες. Δυστυχώς η ουσιαστική επικοινωνία δύσκολα εξασφαλίζεται, οποιοδήποτε μέσο και αν χρησιμοποιήσουμε. Παρόλαυτα, σκέψου ότι χάρη στις δυνατότητες που προσφέρει ένα ιστολόγιο,εγώ μπόρεσα και έκανα μια ανάρτηση που απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό χωρίς να γνωρίζω κάποιον προσωπικά.Παράλληλα εσύ εξαιτίας των παροχών του blog είχες τη δυνατότητα να μου απαντήσεις μέσω του μηνύματός σου,να σχολιάσεις,να ζητήσεις διευκρινίσεις. Με άλλα λόγια,το blog έδωσε τη δυνατότητα να προκληθεί μια συζήτηση που μπορούν να παρακολουθήσουν και άλλα άτομα που με τη σειρά τους θα έχουν κι αυτά τη δυνατότητα να συμμετέχουν.
Αν είχα αναρτήσει το κειμενό μου σε κάποιο μέσο οπου κανένας δε θα είχε τη δυνατότητα να απαντήσει,να σχολιάσει,να αναπτύξει διάλογο, όλο αυτό δε θα συνέβαινε.
'Αρα με τις δυνατότητες του web 2.0 (μία απ αυτές είναι και το blog) είμαστε πιο κοντά στο διάλογο από ότι με την απλή μετάδοση ενός μηνύματος που κανείς δεν μπορεί να απαντήσει. Κι όπου υπάρχει πρόσφορο έδαφος για ανοικτό διάλογο είναι πιο πιθανό να υπάρξει και ουσιαστική επικοινωνία!
Αδαμαντία, συμφωνώ ότι πρέπει να εντάξουμε τα ιστολόγια στο χώρο της εκπαίδευσης διότι πιστεύω ότι οτιδήποτε σχετίζεται με την έκφραση και την επικοινωνία ενδιαφέρει ιδιαίτερα την εκπαιδευτική κοινότητα.
Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ένα μέσο επικοινωνίας που είναι σίγουρα ελκυστικό και οικείο για τους μαθητές, όπως αυτό του διαδικτύου! :)
Όλγα πολύ καλός ο ορισμός σου. Σε λίγες γραμμές επεξηγείς με εύστοχο τρόπο τι είναι wiki. Μου άρεσε πώς άρχισες..."...ανήκει σε αυτούς που τη χρησιμοποιούν"