Πρόσφατη δραστηριότητα

    • Πλάκα Γεωργία
       Οι σύγχρονες κοινωνίες αναζητούν ευέλικτες...
      • Πλάκα Γεωργία
        Από την παρακολούθηση των προσωπικών μαρτυριών...
        • ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ
          ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ δημοσίευσε στο ιστολόγιο Το μέλλον των Ανοικτών Πανεπιστημίων
          Από μικρός ήμουν υπέρ της ελεύθερης και γρήγορης...
          • ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ
            ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ δημοσίευσε στο ιστολόγιο Δύο διαφορετικέ περιπτώσεις
            Παρακολουθώντας τα δύο βίνεο...
            • Καρβούνης Λάμπρος
              Καρβούνης Λάμπρος στην ομάδα Master E-Learning 2016
              Αγαπητοί συνάδελφοι, καλησπέρα. Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά. Επειδή πολλοί ζητήσατε να δοθεί παράταση για την ολοκλήρωση της ενδιάμεσης εργασίας στο μάθημα Β3 ανακοινώνεται ότι η νέα ημερομηνία παράδοσης της εργασίας είναι η 19η Ιανουαρίου 2018 και είναι τελική. Επισημαίνεται ότι δεν θα δοθεί άλλη παράταση.
              • Καλυκάκη Αναστασία
                Καλυκάκη Αναστασία έχει νέο προφίλ εικόνας
                Καλυκάκη Αναστασία
                • Evgenia Birikaki
                  Evgenia Birikaki δημοσίευσε 1 φωτογραφίες στην ομάδα Master E-Learning 2017
                  Καλή χρονιά σε όλους!!!
                  • Μήτρογλου Εμμανουήλ
                    Μήτρογλου Εμμανουήλ στην ομάδα Master E-Learning 2016
                    Καλή Χρονιά! Χρόνια Πολλά! Υγεία και Ευτυχία σε όλους!
                    • ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ
                      ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ έχει νέο προφίλ εικόνας
                      ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ
                      • ΑΝΤΟΥΑΛΕΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
                        Δραστηριότητα 2.1 Τα χαρακτηριστικά της ανοικτής εκπαίδευσης σύμφωνα με τα video των δυο φοιτητριών του ΑΠ είναι τα εξής: 1)Ελεύθερη πρόσβαση των ενδιαφερόμενων να αποκτήσουν τίτλους σπουδών χωρίς τους περιορισμούς που θέτουν τα Συμβατικά Πανεπιστήμια 2)Ο σπουδαστής έχει πλήρη ελευθερία όσον αφορά τον χρόνο τον τόπο κ τον ρυθμό μελέτης του 3)Δεν υπάρχουν ηλικιακοί περιορισμοί 4)Δίνεται η δυνατότητα και σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες να σπουδάσουν ,οι οποίοι με την κατάλληλη στήριξη των εκπαιδευτών τους μπορούν να συνεχίζουν κ να ολοκληρώνουν τις σπουδές τους 5)Παρέχεται ελευθερία στον σπουδαστή καθώς του δίνεται η δυνατότητα να σπουδάζει κ να εργάζεται ταυτόχρονα,μειώνοντας έτσι το κόστος σπουδών του . 5)Ο τίτλος σπουδών παρέχεται στον σπουδαστή μετά την συμπλήρωση κάποιας βαθμολογίας την οποία ο ίδιος μπορεί να''χτίσει'' μέσω βαθμολόγησης διαφόρων αντικειμένων,κάποιων υποχρεωτικών και κάποιων προαιρετικών(αρθρωτό σύστημα) 6)Δίνεται η δυνατότητα στον σπουδαστή να διακόψει τις σπουδές του κ να τις συνεχίσει οποιαδήποτε στιγμή θελήσει ο ίδιος 7)Χαμηλότερο οικονομικό κόστος καθώς ο σπουδαστής δεν χρειάζεται να μετακομίσει στον τόπο όπου βρίσκεται το πανεπιστημιακό ίδρυμα 8)Δεν υπάρχει αυστηρή καθοδήγηση από τον εκπαιδευτή.Απαραίτητη λοιπόν η έρευνα για την απόκτηση γνώσεων από πλευράς σπουδαστή 9)Το εκπαιδευτικό υλικό είναι πολυμορφικό κ εύκολα προσβάσιμο ανάλογα με τις ανάγκες και προτιμήσεις του κάθε σπουδαστή 10)Χαμηλότερα οικονομικά δίδακτρα σε σχέση με τα Παραδοσιακά Πανεπιστήμια
                        • ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ
                          ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ δημοσίευσε 1 φωτογραφίες στην ομάδα Master E-Learning 2017
                          • Μαρία Σταυρακάκη
                            Μαρία Σταυρακάκη στην ομάδα Master E-Learning 2016
                            Χαρούμενο και δημιουργικό το 2018!!!
                            • ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΚΑΝΔΑΡΑΚΗ
                              ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΚΑΝΔΑΡΑΚΗ δημοσίευσε 1 αντικείμενα στην ομάδα Master E-Learning 2017
                              Καλή Χρονιά!
                              • Νεκταρία Παντελάκη
                                Νεκταρία Παντελάκη δημοσίευσε 1 φωτογραφίες στην ομάδα Master E-Learning 2016
                                Καλή χρονιά σε όλους!!!!!!
                                • Γιώργος Κασσωτάκης
                                  Γιώργος Κασσωτάκης δημοσίευσε 1 φωτογραφίες στην ομάδα Master E-Learning 2017
                                  Πολλές @Rπα κοℓℓα ευχές, εξ' αποστάσεως, για μια δημιουργική χρονιά !!! Αριάδνη, Γιώργος, Δέσποινα, Νατάσα.
                                  • Μπαντουβά Αργυρώ
                                    Μπαντουβά Αργυρώ δημοσίευσε στο ιστολόγιο Δραστριότητα 2.4 ατομική - προαιρετική
                                    Διαφορές ανάμεσα στη συμβατική και εξ αποστάσεως εκπαίδευση
                                    • Μπαντουβά Αργυρώ
                                      Μπαντουβά Αργυρώ δημοσίευσε στο ιστολόγιο Δραστριότητα 2.3 ατομική - προαιρετική
                                      Οι έννοιες Ανοιχτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ταυτόσημες;
                                      • Μπαντουβά Αργυρώ
                                        Μπαντουβά Αργυρώ δημοσίευσε στο ιστολόγιο Δραστριότητα 2.1 ατομική - προαιρετική
                                        Χαρακτηριστικά Ανοικτής Εκπαίδευσης
                                        • Μπαντουβά Αργυρώ
                                          Μπαντουβά Αργυρώ δημοσίευσε στο ιστολόγιο Δραστριότητα 2.2 ατομική - προαιρετική
                                          Το μέλλον των Ανοιχτών Πανεπιστημίων
                                          • Αντωνία Κυπριωτάκη
                                            Τα σημεία που αναδεικνύονται στα βίντεο σχετικά...

                                          Σύνδεση