Δημοσιεύσεις φίλων

    • Πλάκα Γεωργία
      Από την παρακολούθηση των προσωπικών μαρτυριών...
      • ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ
        ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ δημοσίευσε στο ιστολόγιο Το μέλλον των Ανοικτών Πανεπιστημίων
        Από μικρός ήμουν υπέρ της ελεύθερης και γρήγορης...
        • ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ
          ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ δημοσίευσε στο ιστολόγιο Δύο διαφορετικέ περιπτώσεις
          Παρακολουθώντας τα δύο βίνεο...
          • Καρβούνης Λάμπρος
            Καρβούνης Λάμπρος στην ομάδα Master E-Learning 2016
            Αγαπητοί συνάδελφοι, καλησπέρα. Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά. Επειδή πολλοί ζητήσατε να δοθεί παράταση για την ολοκλήρωση της ενδιάμεσης εργασίας στο μάθημα Β3 ανακοινώνεται ότι η νέα ημερομηνία παράδοσης της εργασίας είναι η 19η Ιανουαρίου 2018 και είναι τελική. Επισημαίνεται ότι δεν θα δοθεί άλλη παράταση.
            • Καλυκάκη Αναστασία
              Καλυκάκη Αναστασία έχει νέο προφίλ εικόνας
              Καλυκάκη Αναστασία
              • Evgenia Birikaki
                Evgenia Birikaki δημοσίευσε 1 φωτογραφίες στην ομάδα Master E-Learning 2017
                Καλή χρονιά σε όλους!!!
                • Μήτρογλου Εμμανουήλ
                  Μήτρογλου Εμμανουήλ στην ομάδα Master E-Learning 2016
                  Καλή Χρονιά! Χρόνια Πολλά! Υγεία και Ευτυχία σε όλους!
                  • ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ
                    ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ έχει νέο προφίλ εικόνας
                    ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ
                    • ΑΝΤΟΥΑΛΕΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
                      Δραστηριότητα 2.1 Τα χαρακτηριστικά της ανοικτής εκπαίδευσης σύμφωνα με τα video των δυο φοιτητριών του ΑΠ είναι τα εξής: 1)Ελεύθερη πρόσβαση των ενδιαφερόμενων να αποκτήσουν τίτλους σπουδών χωρίς τους περιορισμούς που θέτουν τα Συμβατικά Πανεπιστήμια 2)Ο σπουδαστής έχει πλήρη ελευθερία όσον αφορά τον χρόνο τον τόπο κ τον ρυθμό μελέτης του 3)Δεν υπάρχουν ηλικιακοί περιορισμοί 4)Δίνεται η δυνατότητα και σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες να σπουδάσουν ,οι οποίοι με την κατάλληλη στήριξη των εκπαιδευτών τους μπορούν να συνεχίζουν κ να ολοκληρώνουν τις σπουδές τους 5)Παρέχεται ελευθερία στον σπουδαστή καθώς του δίνεται η δυνατότητα να σπουδάζει κ να εργάζεται ταυτόχρονα,μειώνοντας έτσι το κόστος σπουδών του . 5)Ο τίτλος σπουδών παρέχεται στον σπουδαστή μετά την συμπλήρωση κάποιας βαθμολογίας την οποία ο ίδιος μπορεί να''χτίσει'' μέσω βαθμολόγησης διαφόρων αντικειμένων,κάποιων υποχρεωτικών και κάποιων προαιρετικών(αρθρωτό σύστημα) 6)Δίνεται η δυνατότητα στον σπουδαστή να διακόψει τις σπουδές του κ να τις συνεχίσει οποιαδήποτε στιγμή θελήσει ο ίδιος 7)Χαμηλότερο οικονομικό κόστος καθώς ο σπουδαστής δεν χρειάζεται να μετακομίσει στον τόπο όπου βρίσκεται το πανεπιστημιακό ίδρυμα 8)Δεν υπάρχει αυστηρή καθοδήγηση από τον εκπαιδευτή.Απαραίτητη λοιπόν η έρευνα για την απόκτηση γνώσεων από πλευράς σπουδαστή 9)Το εκπαιδευτικό υλικό είναι πολυμορφικό κ εύκολα προσβάσιμο ανάλογα με τις ανάγκες και προτιμήσεις του κάθε σπουδαστή 10)Χαμηλότερα οικονομικά δίδακτρα σε σχέση με τα Παραδοσιακά Πανεπιστήμια
                      • ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ
                        ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ δημοσίευσε 1 φωτογραφίες στην ομάδα Master E-Learning 2017
                        • Μαρία Σταυρακάκη
                          Μαρία Σταυρακάκη στην ομάδα Master E-Learning 2016
                          Χαρούμενο και δημιουργικό το 2018!!!
                          • ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΚΑΝΔΑΡΑΚΗ
                            ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΣΙΚΑΝΔΑΡΑΚΗ δημοσίευσε 1 αντικείμενα στην ομάδα Master E-Learning 2017
                            Καλή Χρονιά!
                            • Νεκταρία Παντελάκη
                              Νεκταρία Παντελάκη δημοσίευσε 1 φωτογραφίες στην ομάδα Master E-Learning 2016
                              Καλή χρονιά σε όλους!!!!!!
                              • Γιώργος Κασσωτάκης
                                Γιώργος Κασσωτάκης δημοσίευσε 1 φωτογραφίες στην ομάδα Master E-Learning 2017
                                Πολλές @Rπα κοℓℓα ευχές, εξ' αποστάσεως, για μια δημιουργική χρονιά !!! Αριάδνη, Γιώργος, Δέσποινα, Νατάσα.
                                • Μπαντουβά Αργυρώ
                                  Μπαντουβά Αργυρώ δημοσίευσε στο ιστολόγιο Δραστριότητα 2.4 ατομική - προαιρετική
                                  Διαφορές ανάμεσα στη συμβατική και εξ αποστάσεως εκπαίδευση
                                  • Μπαντουβά Αργυρώ
                                    Μπαντουβά Αργυρώ δημοσίευσε στο ιστολόγιο Δραστριότητα 2.3 ατομική - προαιρετική
                                    Οι έννοιες Ανοιχτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ταυτόσημες;
                                    • Μπαντουβά Αργυρώ
                                      Μπαντουβά Αργυρώ δημοσίευσε στο ιστολόγιο Δραστριότητα 2.1 ατομική - προαιρετική
                                      Χαρακτηριστικά Ανοικτής Εκπαίδευσης
                                      • Μπαντουβά Αργυρώ
                                        Μπαντουβά Αργυρώ δημοσίευσε στο ιστολόγιο Δραστριότητα 2.2 ατομική - προαιρετική
                                        Το μέλλον των Ανοιχτών Πανεπιστημίων
                                        • Αντωνία Κυπριωτάκη
                                          Τα σημεία που αναδεικνύονται στα βίντεο σχετικά...
                                          • Σεραφείμ Δημαράς
                                            Σεραφείμ Δημαράς
                                            Καλημέρα, έχω την αίσθηση ότι ίσως δεν έχουμε editing rights ώστε να ανεβάσουμε posts στο padlet για τις δραστηριότητες 2.3. και 2.4. Αν μπορεί κάποιος να κάνει μια δοκιμή και να μας ενημερώσει.
                                            • ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ:

                                              Καλησπέρα Σεραφείμ και καλά Χριστούγεννα.
                                              1. Κάνε εγγραφή στο padlet
                                              2. Πάτα το κίτρινο κουμπί (συμμετοχή σε padlet) εκεί κάνεις copy το url από αυτό που ανέβασε ο καθηγητής
                                              3. Εκεί εμφανίζεται το +
                                              4. για καλό και για κακό ανέβασε το νέο url στο LSN.

                                              • Σεραφείμ Δημαράς:

                                                Καλημέρα Σάκη, σ'ευχαριστώ που το κοίταξες και καλά Χριστούγεννα και σε σένα. Τη λύση που προτείνεις, την είχα ήδη βρει, αλλά νομίζω ότι με αυτό το τρόπο δημιουργείς ένα νέο padlet και δεν κάνεις ανάρτηση στο χώρο της δραστηριότητας του edivea. Είδα και το link που παράθεσες και το padlet σου είναι σε νέο δικό σου λογαριασμό. Εάν το έχω αντιληφθεί σωστά πρέπει ο δημιουργός του padlet να μπει, να κάνει δημόσιο το privacy και στην επιλογή Those with access να βάλει όχι μόνο Can read, αλλά Can write

                                                • ΣΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ:

                                                  Σωστό αυτό αλλά έτσι θα μπορούσε κάποιος να αλλάξει και την εκφώνηση, άρα το πλησιέστερο σε αυτό που ζητάει είναι να φτιάξεις ένα αντίγραφο του αρχικού σε δικό σου λογαριασμό και να το ανεβάσεις (υποθέτω). Αν δεν αρέσει στον καθηγητή, νομίζω θα μας το πει. Και πάλι καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά να έχουμε.